Wednesday, September 16

samat ri raye~

Salam semua...wahhh mesti semua dh semangat nk balik raya kn..im enthusiastic to go back home but frankly not for hari raya..but for a break from the hectic life of a student..of a teacher trainee..suddenly feel sick of looking back an forth to the lesson planning, designing task sheet and all..im not being ungrateful or forgetting responsibilities on things, just kinda need a rest for a while before start knocking my head with all those things again after raya holiday..

it's the third year and Hari Raya for me is like happiness in vain, euphoric in pain..things are not the same anymore and the celebration are not as engaging as before, there wud definitely be tears on the first day itself and moaning of us to keep moving on...


Hari Raya adalah hari kemenangan buat umat Islam yg telah berjaya menjalankn ibadah puasa selama sebulan..mudah2an segala amalan dalam bulian mulia itu diterima Allah dn mudah2an kita masih diberikan peluang untung memuliakn Ramadhan pda tahun hadapan..insyaAllah, sama2lah kita berdoa yg terbaik utk semua..

buat semua, selamat hari raya..cik sara ingin menyusun sepuluh jari mohon ampun maaf, tersalah bicara tersilap kata, sy hanya insan biasa..semoga semua bergembira di Aidilfitri..berhati2 di jalan raya okkayh~

8 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

camat ari raye~!
maaf zahir batin. hehe

Qarl said...

selamat
selamat
selamat

hari raya!

insyaAllah aku ke sg. besar..

dpt duit raya x?

en_me said...

salam aidilfitri maaf zahir bathin dr me dikejauhannns wat akak sarah ittewwww

silentshutter said...

samat arie ghaya gak kt cik sara ek?huhu..t leyh la g ghaye umh cik sara ek?btau la peq suh bwk bdk2 umh dia knl2 gn cik sara,huhu..

PeQ GaRaGe said...

selamat hari raye juge.. ade kesempatan singgah ke umah ea.. heeee..

Mohd Nasri said...

slmt hari raye kt ko..
ak nk duit raye

khayze said...

samat ri raya cik sara!!!!!!!!!!

♥♥me ~ cik sara said...

pany~
samat ari raye mahap zahir batin gak...~

karl~
mehla dtg..wit raya akn dipertimbangkn..maklumlah, ko untung bnyak jual biskut aye kn..patut ko yg bgi aku wit rya..hehe

en_me~
salam aidilfitri wat en_me itewww jugewww ea..~

silentshutter~
samat hri raya juga..owhhh nk kenal2..ishhh sy pemalu lah..ahaks..i'Allah, t sy bitaw dye ea..~

peq~
na singgah umah awk??? aishh..belikn helikopter utk sy sejibik, senang cket nk p sna..hehehe...em, awk bwkla sy~

nasri~
owhh..slamat hri raya juge, boleh3..ngan syarat, aku pn nk wit raya gakss...ehe..

khay~
smata hari rya juge khay!!!!!~



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails