Monday, April 19

i ♥♥♥♥♥♥♥ u adam..~




waargghhh..i'm falling in love..love love love...Photobucketwid a character in a tv series~ penah tak terjadi kpada kamoo2 sebegini? hehehe..well i'm sure im not d only one..msa tgk citer ni tdi pn ade sorg minah ni excitedddd giller tgk adam nih..tersengih sakan dpn tv..hahahaa..giler lawak ah..~

citer ni cam kesinambungan movie i'm not single kot..jln crite lebeyh kurang..OST pn sama..d mini cooper pn kn..tp tak kesahlaa..yg pnting sonok layan citer ni..smlm marathon dri episod 1-7 kat webportal tv3~

quoted from sarah in d story 'suami u tu dhla baek, handsome..paling penting, kaya plak tu' heheee..typical description of a perfect hubby..wasn't it? adam is perfect, dhla baek, loving, caring,pnyabarr sgt3..cool jek bini dy kuang ajaq kt dy...pergghh..klau lah wujud laki cmni, aku pn nak..Photobucketkna kawen pksa pn tape..

but still..he's fictional..sob3~Photobuckethe was created to be dat way..weyyhh its almost impossible to find dis kinda guy..nobody's perfect..klau korg jupe bitaw cik sara kayh then my deductive reasoning can be proven wrong..heee..

tp wat msa skarang...cik sara nk angau kt adam..Photobucketwaaaaa~~

ni OST citer ni..sweet2 song dat i've been listening to since yesterday..shukee

nota kaki: adam is a freelance photographer~ dat reminds me of sum1 ♥♥♥ Photobucket waaaa..malash na study boleyh? hukk pening dh bnyak ngat na kna bc..huu Photobucket

Lots of ♥, me~




Now I'm speechless, over the edge..I'm just breathless..I never thought that I'd catch this love bug again..~~ lovebug, jonas brothers

5 comments:

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

waaa~!!
kite same la!
tengah angau kat adam..
kalao la ade org cmtu kan..
wondering~

♥♥me ~ cik sara said...

hehehe..yesh i ade geng~
tu la..i've been wondering too..cam almost impossible je kn..
dreaamm on jele..huhuhu adammm~ ♥♥♥ hihi

PeQ GaRaGe said...

ehem2.. nk jelesh bleyh.. :P

Qarl said...

i ke?

u ingat kat i?

ouch!!

cite ni sgt sweet

best sgt

sbb sein & lisa kot

♥♥me ~ cik sara said...

inche peq~ a part of my dream is already in reality...so jgn mngade~~ hehe

haiqal~ uikkss..prasannnyee..bukan u laa..
hehe..tula..best..dh lame tak addicted tggu crite..ermm tu la pasal..dua2 sweet kn..i loike!!



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails