Tuesday, July 7

my beloved..gone forever n ever

"n as soon as u reach a better place..still i give the whole world to see ur face..it feels like u gone too soon, d hardest thing to do is...say bye bye..~"

raya haji 2005, balik2 solat hri raya, dis cute little fella meowing frantically in an old washing machine under my house..

syukur ngan teh..dua2 comel..kn..

yg atas skali tu itam, anak citeh..tinggal dye je yg ade kt umah tu..then yg 2nd tu, citam, mak citeh, citam pn dh mati..awal thun lepas..n yg puteh tu, citeh tersayang..
citeh n adiknye cireng..skang dua2 da tade..

hrmm...tehhhh...
no more citeh on my study desk..

no more citeh around the house..wandering..finding the most comfortable place to sleep..
no more citeh meowing on my cupboard..to get my attention to get him down from it..

no more citeh on top of our freezer..waiting to be fed..
no more citeh..looking at me with those big bright eyes..

really3..going to miiiiissssss it...~
"i never know i could hurt like this..n everyday life goes on like, i wish i cud talk to u for a while, i wish i cud find a way not to cry..as time goes by.."

my beloved citeh..3 minggu tak balik..balik2 dye sakit, comot sn cni, kurus sgt2, mkn tamo, muntah2 then.......gone forever n ever....tak taw nk ckp ape dh..sgt sedeyhh...

16 comments:

PeQ GaRaGe said...

aiseh..
cherite sedey plak...

hurm..
ci.. ape yg xder ag ek..
citam, cijau, cibu blom ag asenye..
hehehe..

p/s: 1st comment ke ni.. opss..

ayisy said...

siannya.. takpelah, nanti ada pengganti la tu.. Huhu..

Fathiah Farid said...

erm, sabar2...kecen saye dlm post dlu, dua2 da takde..lagi sedeyh...xde kucen da skang...

♥ p a a n i ♥ said...

T___T

jangan la sdey2 sara.

Qarl said...

sian..

pasni nk bela pe plak??

what?????/

anak ikan??

♥♥me ~ cik sara said...

peq~
ermm..sedeyhlaa..sgt syg ia taw..tp takpela..nk wat cane
oo..ermm 'cigoat' nma kambeng musyuk peliharaan baru tu..hik3

p/s: yela, sape lgi yg on9 pepgi buta cam kmoo tuh..hehe

ayisy~
thanx..ermm tamo pengganti dhla..sedeyh nti mati lgi..

fatt~
oo yake..so sorry to hear dat..ermm sedeyh kn..cik sara pn tinggal si itam tu jela satu..tp dye tak manja cam tehh..huu

pany~
huuu..okkayh...

haiqal~
motiffff...?? aku mn men anak2 ikan ni..goreng wat mkn ag sedap..hak3

Damnik said...

haikal2.. heheheh.. cik sara.. jom bela cipan.. ci ci gak nama dier. kishishishis

♥♥me ~ cik sara said...

hak3, a'a ek, ci gak kn...dom, carikn sekor utk aku cipan..hehehe..

ღ Juliet ღ said...

nak x kucen I?
xlarat da nk bela. hehe

♥♥me ~ cik sara said...

byk ke juliet?
pos kat i satu lah camtu..hihi

khayze said...

jgn sedih2 ye sara.

at least kucing tu pernah menghappykan kamo.. =)

♥♥me ~ cik sara said...

hehe..okkay khay..
thanx..
tu la kn..akn sentiasa diingati sume tu..~~

AkuAyie said...

tomei. mata bulat semuanya ...
huhu

♥♥me ~ cik sara said...

tq2..tula...im really gonna miss those eyes..

nishacutie said...

sarah...
ala...kesiannya..
nisha faham kesedihan sarah tue..
kucing nisha yg seekor tu pun dok sakit2 je skrg...
kurus...x nk makan..
asyik buang air merata2...
tp nk buat camna...sabar je..
hu2

♥♥me ~ cik sara said...

tu la nisha syg..kucim kn..lame mana ngat dye nk hidup..smpai msa matila dye..huu3..4 thun tu kira da ckop lm la dye idup..



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails