Friday, February 6

duriannnnnn!

fuhhh!! yesterday's quizzes were like.......arrgghh! blurr nearly 100%..luckily i still have idea what to write..huk3..bismillahi tawakkaltu ala Allah..itu sajje yg mampu diucapkan skarang..haiizz..so we went out last nite, having dinner together at da stall near to our house n on da way back we bought..da mozz..favourite thing for miss afida..hahaha itula duyan..hee mek ni mmg gila duyan..a durian maniac shall i say..hehe..im too but she's still da winner laa..hehe having fun wid frenz really ease da tense..if not im sure i'll blow..sgt tertekan..dhla jiwa kacau lgi..huu..syg kamoo2 housmet2 ku syg..n karl..dgn lawak2 nye..hehehe motifff la sgt..hehe...so, kodak momentosss:~~
wahh!! histeria ke atiq?durian sedap sgt??? kui3..emm gmbar gegar..heeprincess afida~ princess duyan~duyan maniac

muka kebulur durian kate hekal..bnyaknyeeee...sape mkn seme tuuu?? bukan sy..hehe

best! yummy..worth da money..

ade bakat tak jadik promoter durian..? wahh! my head interframe! hehe nk jugok
waa..taufan dlm cemara..nk terbalik! tulun tulun!!
e'eh..belah cni pulak..wawawa~~
hekal dikeliling bunga2 di pohon cemara..motiffff?


nota kaki: satu cemara bau durian dibuatnye..waaaa..

9 comments:

kyox said...

bucuk!!!!!!

♥♥me ~ cik sara said...

hahaha....

Mohd Nasri said...

cik sarah ske mkn durian eh?
kuikuikui

♥♥me ~ cik sara said...

hehehehe~ mengapa incik nasri? tak bley ekh..

heaven wooo..~

♥♥me ~ cik sara said...

tu ar sal..
ko takkn caye tgk wape bnyak yg dpt dihabiskn dlm msa setengah jam sajjeee...

hee~ nk halang pn tak smpai hati..mmg tak igt dunia daaa ngadap duyan..

affyda said...

ngumpat aku ek.. nk kene neh

♥♥me ~ cik sara said...

hahaha...ampun fida lalink...! hee~

♥ p a a n i ♥ said...

sara~~~
satu tmpt blaja dgn haikal ke?

♥♥me ~ cik sara said...

a'a..satu kelas lagi...jumpe blog paani pn kat page dye..hee~



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails