Monday, April 20

little tids bits..~

hello everybody..waaa..hey, i arrived around 2.30 n when i open my blog..woahh! so touched! many comments and shouts have been left for me..wahhh..cik sara dirindui nmpaknye (wakaka..ayat poyto sgt sarah oi)..setiap satu akn dibalas ye..hrmm..so being home had rejuvenated me a bit..eh..a lot..seeing my mom, si gemok, jua kucin2 tersayang..yeah! im smiling all the way..wpun lpas exam cuti jugak..balik jap pn da puas sgt rasanye..


so..d picture below was taken when im on the bus tdi..yg dlm bulatan kuning tu mak & abg yg sulung..sy ade 3 org abg ye..haa? yg dlm bulatn merah tu bukn abg kedua la..caiittt~ itu driver bus yg hampeh! sgtla slow bwk bas..sejak sy form1 lgi jadik pelanggan setia bas Sg.Besar-KL ni..dri ticket harga RM 6.30 smpaila skang dah RM 10.30..pokcik tuh ade..dn kualiti prkhidmatan bas same jek..makin menakowtkann adela kott..huu..nk mogok kang dye tamo anta sy balik KL plak..menangislaahhh...ahaha
yg ni...snaps along the way to KL..owh..sy mmg budak kampung..hijau di sana sini...hehe bendang (sawah), pokok pisang, pokok kelapa, sawit jua..

okkayhla..only this little tids bits can be updated for now...lotihhh~ maw titun jap..just miss blogging..aha..kat umah tenet tade..nk connect wireless kat pokok kelapa kew? klau lah boleyh..sure excellent signal strenght..hahaha..later people..~~

12 comments:

Anonymous said...

lalalla..
welcome back!!!

heheheee..

;DD

PeQ GaRaGe said...

cik sara da balik....




larikkkk!!!!

♥♥me ~ cik sara said...

tieha...tq2..mish u..ehe

peq..haha..lom ape2 suda berkelakuan kureng sopan ekk dicni..larik sana cni..cucuk kang..~~ ahaha

cutekatak said...

shuke la balik umah.. kami penunggu gua disini..huuhuhuh

♥♥me ~ cik sara said...

shuke2..alaaa cutekatakku sayam..
nti pas exam kamoo balik la..nek flight lgi tuhh
wooo...jelesh woooo~
sy nek kapal selam sajje..ehe

AkuAyie said...

nak kena babap pemandu bas tu.
ske2 je buat kawan aku nk nangis..
haha..
take care eyh..

ladygirl said...

wah...sronoknye blk kg!~
akak gk yg xleh blk..kene berkampung kt univ sbb nk exam da...doakan yer.. ;D
akak study kt UM skg..insyaAllah last sem la ni.. adik blaja kt ne? bakal guru nampaknye..?

♥♥me ~ cik sara said...

ahaha..ayie..shuwitt sgt..sila2 pukul dia..tiada bantahan dri sy..eehehe

owh..sara pn nk exam tp ttp nk balik..ehe..owh my program twinning ngan UM taw..next year i'll be there tp akk da grad la masa tu kn..olooo~ akk dok kolej ane? yupzyy..daku lah teacher sara..

moonie said...

lor best la balik kg. sayer pon mo balek!!

p kn sepkn thesis lu..doakn sayer..

balik kampong oo balik kg.. eh termenyanyi plak..

♥♥me ~ cik sara said...

sara doakn moonie dpt bwat thesis yg terbaaaeeekkk kayh..Amin~

nti da shiap thesis tu seme..moonie balik la taw..

Iqakiko said...

ehhhh???tu kan besar??kak sarah org sane ke?

♥♥me ~ cik sara said...

ye cik iqa..org sg besar...
ehe slalu dtg ek?



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails