Wednesday, April 15

lunaskan hutang ~ verse 4

the most WONDERFUL blog award..tq INNDAH


i proudly received the above reward from dear http://sheluvsmusic.blogspot.com">..::INDAH::..


seindah namanye..begitu indah juga la orgnye (bukan bodek sbb dye bgi cik sara award taw) btol2 ni..ehehe..she's such a wonderful lady..okkayh, next, im supposed to list down 10 facts about me or hobbies..okiess..here goes:~
  1. i love cats so veeryyy much..once even my friend call me 'eoweow' u know, onomatopeic of a cat..but i don't really into stray cats laa..kotoq naaa..sat g ada kuman..ishh3..
  2. i love cats more than i love kids..ohoho daku sgt berani mengkantoikn diri..hmm maybe sbb jarak ngan adik jauh kot..tpi jujur diakui juga..tgh belajar layan n suka kt budak2..after all im going to be a primary school teacher. of course i want my students to love me..~
  3. im an internet addict (housmet2ku, 2009)..ehehe..sungguh mereka yg bwat statement itu..surfing the net is my most favourite hobby for the time being..ehheee~
  4. i love blogging..~ for sure..klau boleh tu hari2 nk post entry..klau tak kat cni pn..kat my other blog..Qilah Secret Diary..ehe.yg tu nama pn secret kannzz..sah2 la tade sape leyh baca..haaa? bnyk kutuk org? hmm tak jugak..eleh even if yes pn..jgn ckpla korg seme2 ni mulia hatinye tak ngutuk org..kn kn kn? ekeke..biasala tuhh..at least i wrote evrythg there n not spilled it out here or even in front of that person..
  5. i'm preserved as a student (sy pemalu yek kat mktb..wakaka poyto sgtt)..quite dotty as a daughter (mak kate sy anak manja..sy hnya mampu tersengih kerang busuk)..independent as a KL survivor (tak shuke sgt depend kat org or nyusahkn org).. caring as a friend (Sometimes i care too much smpai menda kecik pn nk sibuk..pastu merajuk sndiri..ntah hape2 kannn) & loyal as a lover..(ehee~ wlaupn single lgik but i embrace fidelity when it comes to relationship..owh sy sgt tak pndai melayan lebih dari sorg wpun da cuba bnyak kali..)
  6. sy shuke study..wakaka poyto sekali lagik..taklaa..sy shuke study blog org len..ehee..mmbaca crite2 kesah hidup mreka..perah otak mereka..sonok..~~
  7. i love listening to my favourite songs and sing along (wlaupn rommie slalu perli kate pitching lariii..ade cik sara kesah..ehehe)
  8. sy sgt tak shuke katak..eeuuww..except katakcute laa@ckyn ku sayam..si dia, sy amatttlah syg..
  9. sy sgt shuke mkn tau fu fah..setiap kali pi pasar mlm mesti carik menda ni..
  10. haa..ape lagi..ahha..sy shuke berbowling wpun tak terer mane..sape nk men bowling ngan cik sara? jom3..

next i have to choose 5 people to be given this award..hermmm nk bgi shape la ekkk~
okkayh nk bgi kat

cik nanie..loveispurple
ckyn ku sayam..muahahaha
afida lalink..
paani si eppygurl
B si cimbelang..

okkayh..pda yg dieri award ni..sila2 amek yee..please..do help urself..

2 comments:

♥♥me ~ cik sara said...

ehe...sesama...its more of tag beraward..not from me originally..jap g sara post kn yg original me~cik sara punye kayh..

yea..len kali kte bowling smpai lebam lgi kayh..ngee cik nani terer wooo men bowling..i kalah ngan u 2nd game..huk3

cutekatak said...

hehehehhehehheheheh
saya syg awak jgk...
saya katak yang disukai oleh qilah
gumbiranya
hakhakhakakahka
thanks for the awards..
hehehehhe



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails