Wednesday, March 4

edisi omsick..huu nak balikkk~

hmm..suddenly feel so homsick~~ huu
my dearie rommie invited me to go back to her home in Malacca..i agreed at 1st but then i remmber something..it have been a month i didn't go back to my own home yet i'm happily going to someone else's home..huuu mesti mak kecik hati klau dye thu..
it's been a very hectic week smpai nk balik umah tu slalu fikir 2 3 kali tpi klau nk berjalan bersuka suki tu cpt jew..serba salah plak tiba2..huu makkkk..MyEm0.comampuni daku~
then sokkaylaa..i cancel the plan..sorry atiq lalink..next time kte gi skali ngan housmet kte seme kayh..kasi kaw3 punye jurney taw..
i'll be home in another week insyaAllah...

yg sentiasa di hatiku~~MyEm0.Com >>>>

my home shuwwwitt sour home..something might seem loss or unbothered by me..but my only treasure is still here~
bersama Pn. Saidatul Kamilah..ibu..bergenang air mataku..MyEm0.CoMterbayang wajahmu yg redup sayu~~
kampungku sayyang sejuk saujana mata memandang~
incik cukor gemok dn incik itam gemok kali 2~~ nk cubit dua2 gemok neyh..haha:
itammmm! gemok..comey..nk peluk kuat2!!
gamba lama: aiyaakkk..cukor! penyek si teh tuuu~
incik teh sedang nantok..waaa sedapnye landing atas towel org ek..sepuk kang
lembu pak mol..harus melawat dn ckp hai kat dye nti..ngee~
nota kaki: yeay! mak baru call..cam thu2 je org ngah rindu gile kat dye..tak sabar nk balik...wpun right next monday tu ade test lagik..ade aku kesah??? nak balik jugakk..

6 comments:

kyox said...

nie mesti ponteng sukan!

Cikgu Ije said...

suka rumah camtu!!! jeles!

Qarl said...

balik je..
xkesah la ade test ke x...

skang ni test2 sume byk application & kite kne apply our critical & creative thinking je..

notes2 harus la baca tuk dptkan ideas...

yg penting jgn tertekan!

& njoy!!!!

cm td tgk muvi... muvi ape??

♥♥me ~ cik sara said...

kyox: i went laa..tak caya check attendance taw..

ijechan: umah kg jew..jemputla dtg ke umah~~ cik sara bwk gi pntai carik belacak, g sawah carik pacat..hahaha

hekal mengong: ko yg nk tgk citer tuuuuu~ kami tak bersalah..owh, im still innocent..am i?? huhuhu

PeQ GaRaGe said...

hmmmm....
keciannye ank manje ni...
hahahaha

♥♥me ~ cik sara said...

waaa..tu tak mcm kecian langsung..
jahat ngejek sy yew..huk3

hemm hemm hemm
ade yg nk kna sepukcubitembak ni kang..



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails