Sunday, March 1

edisi recapp: discussion or watt...

last nite i can't sleep..MyEm0.CoMonly afta solat subuh im able to close my eyes..MyEm0.Compastu punye liat nk bangun..MyEm0.Comklau ikut hati nk tido smpai tgharai..pasni klau gi Black Canyon gi i'll really watch-out 4 what drink i'll order..huhu

we promised to meet at 9 but then too many obstacles(ye ye je kannzz) it was taken till 10.30..kami pn bertolakla dgn NAZA suria oren incik hekal..find a suitable teratak n begin our discussion..we've finally chosen karl's script..i'll be d narrator (mampuke shaye?? huk3), little scabber (scabber is a mouse yew..MyEm0.Comhaha tekala sape dpt watak ni..), daddy scabber, mr n mrs furry..~~

kodak momentosMyEm0.CoM:~da group..diskusi dgn seriusnyeMyEm0.Com (serius kew??)..from left..anuar (my rapunzo~~), atiq (rommie cayunk), dott (d beloved princess), haikal ( da gedikss diva eva) & me~ cik sara..
posing di tepian air..hope to perform better..cover marks kuiz plays&drama yg mcm h******* bak kate haikal..heheheMyEm0.com
the girls of the group..
drama satu babak..hehehe tringat plak minggu neyh asek jupe gay je kan..muka kacak gilo skali..huk3...alahaiii~mengapa? why? por keyyy??
anuar!! bakpo? konsep hatiku dilukai gayanye tuee..tertekan ngan assiment kew? MyEm0.CoMrileks3..jom men pedang dlu rapunzo..heeheheMyEm0.com
3 sekawan..berjalan2..MyEm0.comdi atas jalan..maw balik makan..lapor2..MyEm0.comkroncong utk sara suda berbunyi~~ hehe..pi sop letop2 jom korang...
shuke gamba neyh!! tembak hekal!! yeay!!MyEm0.com

nota kaki: erkk bukan ade org2 tu sebuk nk jogging ke mai tasek neyh??MyEm0.CoM posing je lbeyh dri jogging aku tgk..ngee3~

7 comments:

Qarl said...

ntah kan sarah

tikah tu kate je nak berjoging... lalala

♥♥me ~ cik sara said...

iye la tue...tiqah sorg je kew...
hehehe
tak kotzzz

Fathiah Farid said...

hehe..cik sara, kamu pun bereksperimentasi dgn layout ke?hehe....

♥♥me ~ cik sara said...

hehehe..
a'ah..borim plak tgk yg same jew
tade keje kannzz..try n error jelee..
keputusannye~ hipotesis berjaya
~~ =)

PeQ GaRaGe said...

briter jogging palsu...
haizzz...

Cikgu Ije said...

apakah anuar posing seolah2 dia seorang g*y? uhu

♥♥me ~ cik sara said...

peq..hehehe at least ade niat..apakan daya mentari tegak di atas kepala sudaa
panas woo~~

cikgu ije..hehe mungkin jugge~~ kui3..another way of depression gak gaya gitu ek



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails