Tuesday, March 24

Thank You Allah..for the gift of her as my friend..


this entry is specially dedicated to Farhana Mat Latiff..dats d name of the pretty girl with me in the above pic..she's such a petite young lady..care perkenalan kami mmgla sgt unik yew...ikut fenster..dok berbalas komen..dok bersms, dok beremail juga ber'ym'..kamila tiga serangkai..cik sara..eiy n peq..hehe tembak menembak adalah amalan mulia ye ketika itu..~~ we neva met each other yet stil undergo great relationship..maybe cause we value each other very much n we suite each other. 1st time jupe..eiy tido cni..we have pillow talk b4 we went to bed. to be frank, im a bit shock..1) shannnteekk.. 2) vogue nyee eiyyyy.. 3) cute sgt..nk cubit2 je ase..hehe perbualan pn ala2 formal je mase tu..sbb malu kott (geli jek) hehehe..2nd time jupe..manyak gak ar bercerita (ke ngumpat) msa window shopim kat sogo..wpun kejap je...beshh~~ sooo..simple free verse poem for her..

Thank You

Thank you, for all the things
That mean so much to me--
For concern and understanding
You give abundantly.

Thanks for listening with your heart;
For cheering me when I'm blue;
For bringing out the best in me;
And just for being you.

Thanks for in-depth conversation
That stimulates my brain;
For silly times we laugh out loud;
For things I can't explain.

For looking past my flaws and faults;
For all the time you spend;
For all the kind things that you do,
Thank you; thank you eiy..my dearest friend.

this entry is specially dedicated for her cause today is her birthday.. 25th march..happy beday my dearie..hope all your hopes and dreams will come true..even we rarely met, even we far away from each other, even the friendship we hold on to now is still young..i wish to keep u forever..u're one person i never want to lose...hope to still have u as my friend to wish even ur 60th beday..hehe..wpun da tua..da de cucu cicit..ttp nk cayyyang kat eiy..hehehe muahhxx!!
thank you Allah for the gift of her as my friend..

nota kaki: dpt markah kuiz plays n drama n asiment marks esok...hmmmm....bismillahi tawakkaltu alaAllah..huuu~ takowttnyeee...jgn fail sudaaa laa...

10 comments:

Qarl said...

oh tuhan
tunjukkan ku jalan
untuk menemphi dugaan ini
teman maafkan jika ku
melukaimu
moga ikatan uhuwah
yang dibina
keakhirnya

sahabat sejati - UNIC

xde kaitan, saje gedddzzzzzz

♥♥me ~ cik sara said...

wakaka..aku agak konpius laa...
motiffff...?? ngee~
wahhh nasyid2 la kanzzz skang...cam cott ngan adah jugak..bagus3

PeQ GaRaGe said...

wah.. siap ade entry khas utk Kak Eiy... hehehehe..

huh... nameKU termasuk juge dlm entry ni..

p/s: dah mintak kebenaran ke nk gune gambo2 tu? hehehe

♥♥me ~ cik sara said...

ehee mestila...akk kesygn katenyee..(sy ne de akk..sedeyh..sob3)

saje nk bgi peq glamer skali..hehe

laa..nk kna anta proposal gak ke nk guna gegambo tuu? oloooo..photographer sorg neyh..nak hak cipta terpelihara laa...

okkayh3..seme org..gmbar2 diatas diambil oleh Peq dgn DSLR canonnye ye...kredit to him!

PeQ GaRaGe said...

terang n nyata lak proposal dye..
aiseh...

♥♥me ~ cik sara said...

hehehe..nti kannng kate cik sara curikkk~
ngeee lulus tak proposal? lulus jela...dh publish pn..hik3

♥ p a a n i ♥ said...

wahhh..xpnh aku dgr gurl kenal from frenster? wow..
semacam mau beri tabik kt ko~ hhehe

♥♥me ~ cik sara said...

ekk? hee..skang da dengar kn..
alaa terjumpe yg baek kann yg serasi gituu..~~ cayyang la tros..heee

moonie said...

bagus2 menghargai kawan..sahabat baik susah nak carik so kalu dah der tuh appreciate la sangat2

♥♥me ~ cik sara said...

mekaseyh2...
a friend in need is a friend in deed kann~~
akn ku hargainyeee



Assalamualaikum w.b.t. and hello all..

this blog in the first place was created just as a hobby where i dump all the chronicles of my thoughts, my memories, my words, my opinions and everything that i would like to share with all my readers..but now there are soo many readers that keep following me..thanx a lot..i appreciate all of you dearly..generally this is just my personal reflection on anything that's happening around me..

hence, if anything that i'd spilled here were offensive to you, do let me know, to err is human right? you can leave or stop reading my blog if you find it not in your interest & i would like to apologize in advance if any contents of this blog are not appeal to you..


i appreciate so much every viewers, silent readers and readers, thanks a lot..keep visiting okkayh..

Lots of ♥♥, me~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails